ساعت کاری 09:00-17:00

تهران

موبایل : 09195904065 , 02156496172

پشتیبانی

مشترکین محترم در نظر داشته باشید که مدت زمان پاسخگویی به تیکت های شما 2 الی 24 ساعت می باشد . تیم پشتیبانی ما حتما پاسخگوی شما می باشند پس از ارسال پی در پی با یک موضوع خودداری نمایید .

در مورد هر موضوع اول در بخش سوالات متداول جستجو نمایید اگر به جواب مورد نظر نرسیدید تیکت بگذارید

سوالات متداول

کد پیگیری تیکت چیست ؟

شما بعد از ثبت هر تیکت یک تاییدیه خواهید گرفت مبنی بر ثبت تیکت در سیستم ، در این تاییدیه یک کد پیگیری نیز موجود است که جهت دیدن جواب تیکت نیاز به ان دارید ، بعلاوه اینکه در یک پیام کوتاه و یک ایمیل هم این کد پیگیری برای شما ارسال خواهد شد .

کد پیگیری را کجا باید بزنیم

کد پیگیری را در قسمت پایین سایت یعنی فوتر سایت در قسمت پیگیری درخواست پشتیبانی وارد نموده و روی دکمه پیگیری کلیک نمایید

لطفا به محتویات داخل کادرهای صفحه اول قسمت تیکت دست نزنید

تیکت

مرحله 1 از 2 - مشخصات کاربر

50%
    • توجه : شماره موبایل خود و آدرس سایت خود که تحت پشتیبانی ای تی اینک است وارد نمایید .
    • شماره وارد شده نباید در بلک لیست sms تبلیغاتی باشد